دراپ شیپینگ و کسب و کارهای جدید و پرسود

دراپ شیپینگ و کسب و کارهای جدید و پرسود

همکاری در فروش و کسب درآمد بدون سرمایه

امروزه روش های زیادی برای فروش اینترنتی و ارائه خدمات به صورت آنلاین وجود دارد که هر کدام مدل های درآمدی متفاوتی دارند. یکی از روش هایی که افراد زیادی در ایران نیز از آن برای کسب درآمد استفاده میکنند روش فروش دراپ شیپینگ است. در این روش به آسانی با انتخاب محصولات مناسب میتوانید سود خوبی از فروش محصولات کسب کنید و نیازی به سرمایه اولیه ندارید.

دراپ شیپینگ یک روش خرده فروشی است که در آن کالا مستقیماً از انبار تامینکننده و نه انبار خردفروش برای خریدار ارسال می. در این روش نیاز به سرمایه نیست و علاوه بر این، ریسک شما را به حداقل میرساند، چون تا زمان به فروش رفتن محصول، نیاز به خریدآن و پرداخت پول ندارید. شما محصولات را با قیمت عمدهفروشی میخرید و قیمتهای خردهفروشی خودتان را اعمال میکنید.

 

مراحل کار به این ترتیب است

ابتدا محصولات دلخواه خود را لیست کنید.

سپس محصولات خود را روی وبسایتهای معتبر یا اینستاگرام خود قرار بدهید.

بعد از فروش، پولها را جمع آوری میکنید.

محل گیرنده سفارش را از طریق پروفایل سایتی که در اختیار شما گذاشته شده، برای شرکت میفرستید. اختلاف پولی که شما روی محصول کشیده اید از هزینه اصلی میشودسودشما.

در نهایت محصول به طور مستقیم به دست مشتریانتان خواهدرسید.

و این چرخه فروش همیشه میتواند ادامه داشته باشد. فروش مجدد به معنی سود بیشتر است. میتوانید کم کم محصولات خود را متنوع کنید و مشتریان خود را افزایش بدهید.

 

پیشنهاد:اگر به دنبال فروش محصولات خود در اینستاگرام هستید، میتوانید آموزش فعال سازی فروشگاه اینستاگرام را مطالعه کنید

 

بنابراین، در معاملات خریدوفروشی که واسطه ای نباشد و فقط صاحب فروشگاه و توزیع کننده محصولات در فروش نقش داشته باشند، حاشیه سود عملیاتی کارآفرین بیشتر خواهدشد.هنگامی که شما برای یک بار با شرکتهای توزیعکننده به توافق میرسید، شرکت رسیدگی به مراحل انجام شدن ارسال، برگشت (بازده) و صدور فاکتور محصول را برعهده خواهد گرفت.

میتوان گفت که روش فروش دراپ شیپینگ، برای افرادی که توانایی بازاریابی و فروش دارند، فرصت خوبی است تا افراد بتوانند بدون سرمایه، کسب درامد کنند. امروزه افراد بسیاری در دنیا، با استفاده از این روش توانسته اند سود بالایی ببرند. از این روش، بسته به توانایی، برای فروش تقریبا هر چیزی استفاده کرد. شما با داشتن استراتژی و بازاریابی درست، میتوانید درامد خوبی کسب کنید.

بنابراین اگر دوست دارید بدون سرمایه و بدون ریسک، فعالیتی را شروع کنید، آن را معرفی کنید، بازاریابی کنید، و کم کم کار خود را توسعه دهید و به سود خیلی خوب و درامد ثابتی برسید، این روش فروش، مناسب اهداف شماست.

https://www.oberlo.com

 

اشتراک این مطلب:

دیدگاه 4

  • سلام. ممنون از آموزش خوبتون، این همون افیلیت مارکتینگ یا سیستم همکاری در فروش ، بازاریابی پورسانتی هستش..؟

    22 ارديبهشت, 1400 ساعت 21:51
  • سلام. ما یک سایت کاریابی انلاین داریم و آگهی های استخدامی روز و استخدام دورکاری و پروژه ای زیاد داریم. اخبار استخدامی و بازار کار انلاین را پوشش میدهیم. ۴ سال سابقه داریم و فرصت های شغلی داریم. بازدید کارفرما و کارجو و فریلنسر ها و شرکت های بزرگ دولتی و شرکت های خصوصی و استارتاپ ها از سایت ما روزانه زیاد است و فرصت خوبی برای تبلیغات فراهم است. آماده هستیم برای همکاری در فروش محصولات شما و یا تبلیغ خدمات مرتبط به موضوع سایتمون مثل شغل یابی و بازار کار انلاین در صورت تمایل به همکاری ایمیل ارسال کنید

    27 خرداد, 1400 ساعت 22:10
  • میشه سایت های معتبر برای همکاری در فروش را معرفی کنید.

    3 تير, 1400 ساعت 03:55
  • من تولید کننده مانتو هستم و مانتو فروشی دارم... یک سال به عنوان فروشنده در دیجی کالا همکاری در فروش داشتم.. خیلی راضی نبودم... فعلا فقط فروش آنلاین مانتو اینستاگرامی دارم...

    16 تير, 1400 ساعت 23:29

ارسال دیدگاه